Otázky a odpovědi
V této sekci naleznete odpovědi na nejčastější dotazy zákazníků. Pokud na svou otázku nenaleznete odpověď, napište nám prostřednictvím kontaktního formuláře (ve spodní části této stránky) nebo na chat (okno v pravém dolním rohu).
Osobní účet je Vaše osobní zákaznické konto, které je přístupné pomocí Vaší e-mailové adresy a chráněné Vámi zvoleným heslem. Prostřednictvím osobního účtu můžete rychle a pohodlně provádět veškeré své objednávky. Ve svém osobním účtu máte možnost uložení svých údajů (např. dodací a fakturační adresy, případně některých platebních údajů). Do Vašich objednávek se pak tyto údaje doplní automaticky. Před odesláním objednávky své údaje již pouze překontrolujete. Své údaje můžete samozřejmě kdykoliv změnit. Pomocí osobního účtu můžete také sledovat stav svých aktuálních objednávek i prohlížet své již uskutečněné objednávky. Osobní účet je bezplatný a je možné jej kdykoliv zrušit. Pokud chcete využívat některé z mnoha výhod, které osobní účet přináší, jednoduše se zaregistrujte. Těšíme se Vás! Pokud si nemůžete vzpomenout na své heslo k osobnímu účtu, klikněte prosím na odkaz Zapomenuté heslo na přihlašovací stránce k osobnímu účtu. Následně budete vyzván/a k uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k založení svého osobního účtu. Na tento e-mail Vám vzápětí bude odeslán odkaz pro obnovu hesla, kde zadáte Vaše nové heslo. V případě, že zaslaný e-mail s odkazem pro obnovu hesla nemůžete najít, zkontrolujte, zda se neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu). Po úspěšné změně hesla obdržíte e-mail Vaše heslo bylo úspěšně změněno. Vaše původní heslo tím ztrácí svoji platnost. Nyní se můžete přihlásit svým novým heslem a opět pohodlně objednávat, spravovat své údaje a sledovat stav svých objednávek. Pokud jste dosud objednával/a pouze jako host, nemáte osobní účet založený. V takovém případě není obnova hesla možná. Pokud chcete změnit své zadané údaje, přihlaste se jednoduše prostřednictvím e-mailu a hesla do svého osobního účtu. Zde najdete v levé části stránky sekce informace o účtu, kde můžete kdykoliv změnit svou e-mailovou adresu a přihlašovací heslo. Pokud chcete svůj účet zrušit, napište na info@torex.cz z e-mailového účtu, pod kterým jste registrován/a a váš účet smažeme. Po zrušení účtu máte samozřejmě kdykoliv možnost vytvořit si nový osobní účet, kde budete evidován/a jako nový zákazník. K odběru newsletteru se můžete přihlásit ve svém účtu, sekci newsletter. Po přihlášení k odběru newsletteru obdržíte e-mail, ve kterém budete vyzváni k potvrzení registrace k odběru novinek. Odhlásit se z odběru newsletteru můžete také ve svém účtu, sekci newsletter nebo na konci každého zaslaného newsletteru. V případě, že si své rozhodnutí rozmyslíte, můžete se samozřejmě kdykoliv znovu přihlásit k odběru newsletteru. Nepropásněte již žádnou skvělou nabídku a přihlaste ve svém účtu k odběru newsletteru! Dříve než ostatní získáte nejčerstvější informace o aktuálních nabídkách. Jako první uvidíte naše novinky. Neuniknou Vám také žádné slevové akce, soutěže či recepty. Slevový kupón je možné uplatnit v sekci nákupní košík. Pod vyúčtováním naleznete odkaz Mám slevový kupón a chci ho použít. Slevový kód je nutné vložit do příslušného políčka a potvrdit tlačítkem „Použít kupón“. Systém následně potvrdí úspěšné uplatnění kódu, nebo informuje o jeho zamítnutí. To se může stát tehdy, pokud máte v košíku zboží, na které nelze kupon uplatnit. Pokud uplatnění kupónu neproběhlo úspěšně, je kupon stále platný. Při zadávání kupónů je nutné dodržovat malá a velká písmena. V případě dalších problémů se obraťte na náš zákaznický servis. Samozřejmě. Máte dostatek času, abyste se seznámil/a s povahou, vlastnostmi a funkčností zakoupeného zboží. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu. Prodloužená lhůta pro odstoupení je 30 dnů od převzetí zboží. Více informací naleznete zde. Můžete nás kontaktovat pomocí elektronického formuláře pro odstoupení od smlouvy. Náš ochotný personál se s Vám spojí a domluví, jak v tomto případě postupovat. Pro zboží si nejspíše pošleme vlastního přepravce, který zásilku naloží a odveze k nám. Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy nebo alespon průvodní dopis k jaké zásilce zboží vracíte a na jaký účet chcete vrátit peníze. Uvítáme, když nám sdělíte i důvod vrácení. Není to povinné, ale pomáhá nám to nabízet kvalitnější výrobky a služby. Pokud vracíte zboží v původním přepravním obalu, přelepte nebo odstraňte původní přepravní etiketu. Před odesláním zboží se prosím ujistěte, že na zásilce je nalepen vždy pouze jeden Štítek pro zpětné zaslání. Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím Vámi vybraného přepravce. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato. Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí Vámi vybraného dopravce zaslat na adresu: Předpokladem pro úspěšné vrácení zboží je, abyste od koupě odstoupil/a do 30 dnů. Zboží pak musíte vrátit do 14 dnů po odstoupení. Naše rada. Pokud má zboží vadu, ale chcete jeho opravu nebo výměnu, žádejte reklamaci. Tu můžete uplatnit podle typu v zákonné lhůtě. Nejčastěji 24 měsíců. O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží. Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží. V případě dobírky Vás budeme kontaktovat e-mailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněžních prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu. V případě, že chcete vrátit zboží delší než 1 m nebo s hmotností nad 30 kg, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat. Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře ve spodní části této stránky. Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme. K reklamaci prosím využijte náš Reklamační formulář. Popište co nejpřesněji vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Náš zákaznický servis Vám následně poradí, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí. Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku. Během dlouhé cesty, kterou musí zásilka urazit, může dojít k jejímu poškození. Pokud zásilka během přebírání jeví výrazné známky poškození, nepřebírejte ji. Pokud i přes to zásilku převezmete a po jejím rozbalení zjistíte, že zboží uvnitř je také poškozené, je společnost TOREX BOHEMIA,s.r.o. odpovědná za vzniklé vady na zboží, a proto kontaktujte náš zákaznický servis. Pro urychlení reklamačního procesu poškozeného zboží však můžete kontaktovat napřímo daného dopravce a poškozené zboží reklamovat dle podmínek dopravce uvedených níže: PPL Česká pošta Pokud Vám dorazilo poškozené zboží nebo zboží s vadou, obraťte se prosím do 3 dnů od doručení zboží na náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat. Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře. Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. NaSVATEBNIDEKORACE.cz můžete platit pohodlně a bezpečně platební kartou online, dobírkou při převzetí zboží nebo převodem na účet před odesláním zboží. Při platbě kartou online, budete automaticky přesměrován/a na zabezpečené stránky platebního partnera Borgun za účelem provedení platby. Zde zadáte jméno majitele karty, ve stejném formátu jako je uvedeno na platební kartě, číslo karty, platnost karty a kontrolní číslo karty (CVC/CVV), které odpovídá poslednímu trojčíslí z číselné řady v podpisovém poli na zadní straně platební karty. Náš tip: Vždy vyčkejte, až proběhne transakce zaúčtování do konce. Okno předčasně nezavírejte! Při platbě dobírkou zaplatíte za zboží až při jeho převzetí. Placení probíhá v hotovosti. Většina kurýrů společnosti PPL nabízí možnost platby kartou. U České pošty se tento způsob teprve rozvíjí, počítejte výhradně s platbou v hotovosti. Dobírka je zpoplatněna částkou 29 až 59 Kč podle přepravce. Při platbě převodem na účet zboží odesíláme po obdržení platby. Pokud nedorazí platba do 7 dnů po vystavení objednávky, bude objednávka stornována. Číslo účtu, částku a variabilní symbol se dozvíte z potvrzení, které zasíláme e-mailem. Fakturu nebo prodejní doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím. Ano, placení kartou online na SVATEBNIDEKORACE.cz je zcela bezpečné. Jakmile dokončíte objednávku, budete automaticky přesměrován/a na zabezpečené stránky platebního partnera Borgun za účelem provedení platby. Samozřejmě podporujeme standard bezpečnosti 3D Secure při placení online. Jedná se o nejvyšší zabezpečení, kdy je přenos veškerých dat do banky zakódovaný. To znamená, že veškeré údaje zadáváte Vaší bance, nikoli samotnému obchodníkovi. Takové platby jsou chráněny jednorázovým 3D Secure kódem, který Vám přijde na mobilní telefon formou SMS. Je třeba mít na platební kartě aktivovanou službu 3D Secure. K jednoduché kontrole bezpečnosti placení pomůže i pohled na naši webovou adresu. Ta má na začátku https:// a ikonku zámku ve stavové liště. To znamená, že stránky jsou zabezpečeny pomocí TSL (Secure Sockets Layer) protokolu a přenos informací o platební kartě probíhá mezi serverem a prohlížečem (uživatelem) v šifrované podobě. Společnost TOREX BOHEMIA, s.r.o. jako provozovatel SVATEBNIDEKORACE.cz neukládá na svých serverech čísla platebních karet a žádné osobní informace k platebním kartám. Přispíváme tak k minimalizaci rizika odcizení citlivých dat. Nakupování na SVATEBNIDEKORACE.cz je velmi snadné a pohodlné. Vyberete si konkrétní produkt a klikněte na vložit do košíku. Pokud má výrobek více variant klikněte na přizpůsobit nebo obrázek zboží. Dostanete se do detailu karty produktu a zde zadáte všechny potřebné údaje a zvolíte varianty. Můžete si také přečíst informace o samotném produktu. Pak již stačí zadat jen množství a stisknout tlačítko vložit do košíku. V pravém horním rohu se poté objeví okno s Vaším nákupním košíkem. Kliknutím na Košík v pravém horním rohu se dostanete do nákupního košíku, kde uvidíte souhrn vaší objednávky. Máte možnost zadat slevové kupony a upravit počety objednaných kusů. Pokud chcete zboží nakoupit, klikněte na Dokončit nákup a zaplatit. Máte-li u nás uživatelský účet, přihlašte se k nejprve k osobnímu účtu a přejděte opět do košíku. Pokud nakupujete bez přihlášení, budete vyzváni k zadání e-mailové adresy, jména a příjmení. Pokud si chcete udělat registraci, odklikněte políčko Nechci se registrovat a systém k údajům, které vyplňujete bude ještě požadovat heslo pro Váš budoucí vstup do uživatelského profilu. Respektujeme vaši volbu, vždy můžete nakoupit bez registrace. Dokonce i když máte u nás svůj osobní účet. Dále budete vyzván/a k vyplnění dodacích a fakturačních údajů a vyberete si způsob platby. Ve shrnutí objednávky máte možnost zkontrolovat, zda jste zadal/a všechny údaje správně. Pokud se chcete podělit o zkušenost s nákupem na našem e-shopu SVATEBNIDEKORACE.cz s uživateli Heuraka.cz budete moci vyjádřit souhlas se zasláním dotazníku spokojenosti. K dokončení celého procestu objednání už chybí jen odsouhlasit Všeobecné obchodní podmínky a kliknout na Objednat objednávku. Ano, je to možné. Celý objednávkový proces je uzpůsoben pro nákup bez registrace. Tyto způsoby objednání zboží nejsou možné. Nakupování na SVATEBNIDEKORACE.cz je však velmi jednoduché a intuitivní. Ano, na SVATEBNIDEKORACE.cz můžete objednávat také prostřednictvím tabletu či mobilního telefonu. Objednávkový proces je optimalizován pro mobilní telefony podporující systém Androjid a prohlížeč Chrome. Užívejte si nakupování na SVATEBNIDEKORACE.cz kdykoliv a kdekoliv! Pokud u karty produktu svítí IHNED K ODEBRÁNÍ, je výrobek dostupný alespoň v jednom kusu nebo balení. V detailu karty (klikněte na obrázek) pak naleznete informaci o počtu kusů skladem. Případně také o možnosti objednat více kusů než je skladem a o předpokládaném termínu dodání. Děláme vše proto, aby dostupnost výrobků na SVATEBNIDEKORACE.cz byla neustále aktualizována. Přesto se při velké poptávce po daném výrobku může stát, že se jeho dostupnost během procesu objednávky změní. Proto Vás prosíme o pochopení. Pokud bychom výjimečně nebyli schopni Vaši objednávku dodat, okamžitě Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. Bohužel nejsme vždy schopni předem říct, zda a kdy bude vyprodaný výrobek opět dostupný. Je ovšem možné, že se vyprodaný výrobek později v nabídce na SVATEBNIDEKORACE.cz opět objeví. Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, pomůžeme vám nalézt náhradu. Jakmile přijmeme Vaši objednávku, odešleme Vám e-mail Potvrzení o obdržení objednávky. Pokud ani po několika hodinách od nás potvrzení neobdržíte, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu). Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Budete požádán/a k uvedení čísla objednávky, které naleznete ve svém osobním účtu. Pokud jste nakupoval/a bez registrace jako host, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána k automatizovanému zpracování. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit. Ano. Objednávku lze stornovat tak, že odstoupíte od smlouvy. Ideálně odpovězte na potvrzovací e-mail, že objednávku stornujete. Případně již odeslanou tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte. Odstoupit od smlouvy nelze v případech, které určuje zákon. Například u zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka. (Více v §1837 Občanského zákoníku). Ne, to bohužel nejde. Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána k automatizovanému zpracování. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit. Ano, stačí si jen zcela v pravo nahoře změnit měnu z CZK na EUR. V mobilním zobrazení pak v menu, zcela dole. Zboží Vám bude dodáno na Vámi zvolenou adresu prostřednictvím společnosti PPL, GLS, Česká pošta nebo Zásilkovna. Zboží si můžete nechat také doručit do podacího a výdejního místa společnosti Zásilkovna.cz. Seznam provozoven naleznete zde. Zboží zasíláme v rámci celé Evropské unie a Švýcarska a Norska. Přesnou cenu přepravy Vám vypočítá e-shop ještě před odesláním objednávky. Cena zásilky je závislá na váze zboží. V případě, že se jedná o velmi rozměrné nebo těžké zboží, může být požadován speciální příplatek, který Vám bude sdělen až v průběhu vyřizování objednávky. Pokud nebudete souhlasit s výší přepravy, bude objednávka stornována. V případě, že je objednávka rozdělena do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou. Využijte možnost dopravu zdarma. V nákupním košíku zobrazujeme informaci kolik zbývá nakoupit do dopravy zdarma! Těšíme se na Váš nákup! Stav objednávky můžete sledovat ve svém osobním účtu v sekci Moje objednávky. Jakmile je Vaše zásilka předána přepravci, obdržíte oznamovací e-mail se sledovacím kodem zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí toto číslo kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce. Zboží je standardně doručeno do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud není v detailu objednávky uvedeno jinak. V případě, že je součástí objednávky více různých položek, odpovídá dodací lhůta nejdelší lhůtě dodání. Jakmile bude zboží na cestě k Vám, obdržíte e-mail Potvrzení o odeslání s číslem zásilky. Pokud potřebujete zboží do určitého data, napište nám to do poznámky k objednávce. Pokusíme termín dodržet. Ano, můžete. Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje. V případě, že zásilku doručuje společnost Česká pošta, můžete změnu doručovacích údajů provést zde. Při doručování zásilky Českou poštou můžete změnit nebo zvolit tyto parametry: V případě, že zásilku doručuje společnost PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na stránkách společnosti PPL zde. Aby mohla být změna provedena, bude potřeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. PIN k zásilce obdržíte od společnosti PPL v e-mailu, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky. Doručení společností PPL Pokud Vás kurýr nezastihne doma při prvním pokusu o doručení, bude zásilka automaticky doručována následující pracovní den. Po druhém neúspěšném pokusu o doručení bude zásilka uložena na nejbližším podacím a výdejním místě společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopu. Pokud vám termín nebo adresa doručení nevyhovují, můžete provést jejich změnu údajů na stránkách společnosti PPL zde. Doručení společností Česká pošta V případě, že jste nemohl/a převzít zásilku během prvního pokusu o doručení, bude Vaše zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty. Zásilka bude na pobočce uložena 7 dní. Přejete-li si uloženou zásilku znovu doručit na Vaši adresu, můžete tak učinit zadáním požadavku zde. Pokud vám termín nebo adresa doručení nevyhovují, můžete provést jejich změnu údajů na stránkách společnosti Česká pošta zde. Náš tip: Zboží si můžete nechat zaslat do zaměstnání. Stačí vyplnit jen fakturační adresu a adresu dodání. V doručovací den komunikujte s řidičem vezoucí zásilku. Odpovězte mu na SMS nebo telefonickou avizaci. Ano, dodáváme i na Slovensko a do všech zemí Evropské unie. Cenu za přepravu vám podle zvolené destinace vypočítá sám e-shop. Ano, dodáváme i na Slovensko a do všech zemí Evropské unie. Cenu za přepravu vám podle zvolené destinace vypočítá sám e-shop. Ano, dodáváme také do Švýcarska a Norska. Zboží musí jen projít celním odbavením. Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, nebo zjistíte nesoulad s dodacím listem nebo fakturou, kontaktujete naši zákaznickou podporu. Omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku a naši pracovníci Vám rádi pomohou. A ještě jedna prosba: až nám budete volat nebo psát, připravte si prosím Číslo objednávky nebo Vaše registrační e-mail. Velmi to urychlí komunikaci a na Vaše přání budeme moci rychleji reagovat. Děkujeme! Bohužel volba jiných dopravců není z technických důvodů možná. Náš tip: Zvolte typ přepravy osobní odběr a pro zásilku, která bude zaplacená a připravená k expedici, pošlete vlastního přepravce. Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.
TOREX BOHEMIA s.r.o.
Prosečská 117
CZ-468 04 Jablonec nad Nisou
Czech Republic