




Pro vás svatební obřad vám nabízíme k zapůjčení svatební altán a další volitelné doplňkové služby.
Každému je jasné, že počet židlí se odvíjí od počtu svatebních hostů, ale měli byste vždy kalkulovat s jistou rezervu, například pro oddávajícího nebo matrikářku, fotografa a strýčka Příhodu. Naše doporučení je tedy alespoň 5 židlí navíc.
Součástí našeho altánu je 18 ks bílých židlí s výškou 80 cm a sedací plochou 40 x 40 cm. Nosnost židle je 110 kg, ale při opatrném zacházení udrží i 150 kilového chlapa ;-). Pokud budete mít více svatebních hostů, je třeba další židle přiobjednat.
A co potahy na židle? Budete je potřebovat? K altánu nabízíme jednorázové univerzální potahy v základní bílé barvě nebo se můžete rozhodnout pro některou z barevných variant. Pro názornost a inspiraci jsme pro vás připravili ukázku, jak můžete kombinovat barvu potahů. Použití univerzálních potahů je výhodné, protože s jejich pomocí můžete přebarvit také židle z vaší domácnosti, které případně budete chtít použít. Podmínkou je, aby obvod opěradla byl maximálně 90 cm.
Základní půjčovné: 5000,- Kč/ akci
V ceně je zapůjčení svatebního altánu a popsané příslušenství, montáž a demontáž na místě obřadu v případě, že zajistíte pomocníka. Délka pronájmu je obvykle na dobu obřadu a fotografování, v rozsahu do 3 hodin. V případě potřeby je možno dobu pronájmu prodloužit. V případě objednání ozvučení svatby je v ceně přehrání Vaší dodané oblíbené hudby před a po obřadu.
Příplatky:
Altán je určen na venkovní a vnitřní použití. V případě instalace venku je třeba zajistit rovnou a nepodmočenou plochu. Za větrného počasí je nutné altán fixovat pomocí lanek. Konstrukce umožňuje svatební altán umístit také na pevnou zem, např. na zámkovou dlažbu. Půdorys altánu je 3 m x 3 m, výška nejvyššího bodu altánu je 2,50 m. Výška podchodu je 2 m. Výška květinových stojanů je cca 1.60 m. Šířku chodníku doporučujeme alespoň 1,5 m.
Pro provoz zvukové aparatury je třeba zajistit funkční přípojku elektrického proudu 230 V a to ve vzdálenosti do max 30 m. Ozvučení obsahuje 2 drátové mikrofony a stojánek. Vzhledem k autorským právům, si skladby přehrání před a po obřadu bohužel musíte zajistit sami a předáte nám je k přehrání ve formátu MP3 na USB flash disku. Doba nutná na sestavení je 3 hodiny. K sestavení a k demontáži potřebujeme pomocníka. Pokud nemáte k dispozici někoho z přátel, zajistíme si ho za příplatek. Doba bude uvedena v cenové nabídce po předchozí dohodě.
Cena za pronájem svatebního altánu bude předložena v podobě cenové nabídky, včetně všech dohodnutých změn a požadovaných služeb navíc. Cenová nabídka bude konečná a závazná pro obě strany. Pokud zákazník souhlasí, složí rezervační poplatek. Složením rezervačního poplatku mu bude termín závazně rezervován. Půjčovné a služby je možno doplatit až 7 dní před akcí převodem na účet nebo v hotovosti po instalaci altánu a před započetím obřadu.
Cena dopravného je závislá na místě Vašeho obřadu. Vždy se kalkuluje cesta z Jablonece nad Nisou do Vašeho svatebního místa a cesta zpět. Přesná cena Vám bude zkalkulována po odeslání poptávkového formuláře, kde upřesníte místo svatebního obřadu - místa, kde bude stát svatební altán.
Ano, objednávku lze stornovat nejpozději do 48 hodin před zahájením obřadu. V tom případě Vám vrátíme veškeré zálohové platby a rezervační poplatek snížený o 1000,- Kč. Uvědomujeme si, že počasí neumí nikdo z nás ovlivnit, proto pokud nedojde realizaci stavby svatebního altánu v den svatby z důvodu nevhodného počasí, propadne pouze registrační poplatek a případné poskytnuté zálohy vám budou vráceny. Z registračního poplatku pak například zaplatíme cestu a čas našich pracovníků, kteří museli dojet do místa obřadu.